سردخانه شبانه روزی کوه یخ

سردخانه گل یخ تنها سردخانه تخصصی نگهداری دارو در کشور


شرکت پامچال آسیا در سال 1378 با مالکیت خصوصی و سرمایه گذاری شخصی و با مجوز وزارت صنعت و تجارت در زمینی به مساحت 124 هزار متر مربع شروع به کار نمود.

این مجتمع متشکل از سردخانه های تخصصی زیر صفر و بالای صفر به ظرفیت40 هزار تن ، انبار خشک به ظرفیت 20 هزار مترمکعب ، واحدهای بسته بندی ، سورتینگ، تونل انجماد ، تولید غذای آماده بوده که تماماً در محل فعلی شرکت در استان تهران  ، شهرستان شهریار مشغول به کار هستند.

سردخانه گل یخ ، جدیدترین واحد این مجتمع  بر اساس نیاز کشور به عنوان اولین سردخانه تخصصی نگهداری دارو در سطح کشور در سال 1395 افتتاح و شروع به فعالیت نمود ، این سردخانه با رعایت جدیدترین استانداردها و متدهای جهانی نگهداری دارو طراحی و ساخت گردید که میتوان به اواپراتورهای استیل ، قرار دادن چندین سنسور دماو  رطوبت برای هر اواپراتور به طور جداگانه ، کف اپوکسی ، مانیتورینگ کردن تمامی سیستم توسط شرکت فول گیج برزیل اشاره نمود .

کلیه سالنهای نگهداری دارو و راهروها و سکوهای تخلیه و بارگیری مجهز به دوربین مدار بسته می باشند .

تمامی سیستمهای این سردخانه جهت نگهداری دارو توسط شرکت اسپانیایی Telestar ،  validate  گردیده است که شامل تهیه temperature mapping ، تستهای درب باز ، تستهای جابجایی هوا و ... می باشد .

 آرایش لجستیکی سالن های نگهداری  سردخانه گل یخ  بنحوی است که کیفیت نگهداری و سرما رسانی به کالا را به بهترین شکل ممکن محیا نموده و درمبحث انبارداری  انواع آرایش انبارش بصورت fifo – lifo  را ممکن میسازد. تضمین کیفیت نگهداری کالا شعار اصلی این سردخانه بوده و با این روش بدون هرگونه صدمه ،امکان دسترسی به انواع تاریخ ها و انواع محصولات میسر میگردد

سردخانه گل یخ تنها سردخانه مجهز به سیستم موبایل رک بوده که این قابلیت بسیار مهم را برای سردخانه و مشتری ایجاد مینماید که بتواند به تک تک محصولات خود دسترسی سریع و بی قیدوشرط را داشته باشد .

هدف ما رساندن سطح کمی و کیفی سردخانه به بالاترین استاندارهای جهانی است تا با  بکارگیری تکنولوژی و علم روز در بهره وری و استفاده بهینه از نیروی انسانی و ماشین آلات سرعت عمل و دقت بیشتری را اعمال نماییم و فرصت برقراری تعادل بین نوسانات قیمت و کاهش هزینه های سربار را شاهد باشیم 

مشتریان محترم سردخانه  در قسمت پورتال مشتری وب سایت سردخانه کوه یخ در هر لحظه و هر مکان که باشند  می توانند موجودی کالاها,اطلاعات ورودی ها  و خروجی ها ، وضعیت حواله ها ,تاریخ انقضا کالا و محصولات خود را مشاهده کنند  ، صاحبان کالا  به راحتی می توانند با اتصال به اینترنت و وارد کردن  نام کاربری وپسورد داخل صفحه داشبورد خود شده و گزارشات مختلفی از موجودی کالاها ومحصولات خود را مشاهده کنند ودر صورت لزوم گزارشات را در فرمت های pdf ،excel ،word ،  cv دانلود کرده و به عنوان سند در سیستم خود ذخیره کنند.

 این مجموعه با بروز رسانی خدمات خود به تکنولوژی های روز دنیا  سعی در ارائه بهترین و ویژه ترین سرویس ها به مشتریان خود دارد ، در این راستا سردخانه کوه یخ  سامانه پیام کوتاه را فعال نموده است و پیامک مربوط به ورود و خروج کالا در لحظه برای صاحبان کالا پیامک خواهد شد.

مشتریان گرامی میتوانند به صورت آنلاین از طریق سایت سردخانه و پر کردن فرم درخواست قرارداد ، اطلاعات کالای خود و شرایط قرارداد درخواستی را ارسال نمایند ، پس از بررسی درخواست و امکان سنجی آن جهت عقد قرارداد با مشتری تماس گرفته خواهد شد.

سردخانه گل یخ با کسب  امتیاز زیر کلید گمرک بودن ،این امکان را برای مشتریان محترم خود فراهم آورده است تا در صورت نیاز کالاهای خود را جهت نگهداری  ازتمامی مرزهای گمرکی به صورت حمل ترانزیتی به این سردخانه انتقال دهند و هزینه های ناشی از دموراژ ، کانتینر و .... غیره را کاهش داده و از افت کیفیت کالای خود که ناشی از گرمای هوا و نگهداری در سردخانه های بی کیفیت می باشد جلوگیری نمایند

مشتریان گرامی میتوانند به صورت آنلاین از طریق سایت سردخانه و پر کردن فرم درخواست قرارداد ، اطلاعات کالای خود و شرایط قرارداد درخواستی را ارسال نمایند ، پس از بررسی درخواست و امکان سنجی آن جهت عقد قرارداد با مشتری تماس گرفته خواهد شد.

    سایر امکانات سردخانه گل یخ به صورت سرفصل وار معرفی میگردند :

  1. دارای نشان استاندارد ایران
  2. دارای پروانه بهره برداری بهداشتی از سازمان غذا و دارو
  3. دارای نشان ISO 9001
  4. دارای سیستم کدینگ
  5. خدمات شبانه روزی به مشتریان
  6. دارای مهمانسرا و رستوران  جهت اسکان و استراحت رانندگان
  7. 10هزار مترمربع انبار خشک
  8. دفتر کار کاملاً مجهز ویژه مشتریان ( اینترنت -  تلفن -  میزکار )
  9. تهیه نمودار دمای سالنهای نگهداری کالا به طور پیوسته در شبانه روز
  10. ارائه کلیه خدمات نگهداری و سورت و بسته بندی دارو و پکینگ  الصاق برچسب اصالت کالا
  11. ارائه کلیه امکانات رفاهی برای مشتریان ویژه
  12. دسترسی آسان و سریع به پایتخت
  13. خدمات انباردهی بسیارقدرتمند

و بسیاری خدمات و سرویس ها ویژه که میبایستی از نزدیک مشاهده گردد

 

 

 

 


    • 13 شهریور 1395
    • مدیریت وب سایت

ارسال نظر


تمام نظرات


لورم ایپسوم متن ساختگی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

لورم ایپسوم متن ساختگی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

لورم ایپسوم متن ساختگی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید