سردخانه شبانه روزی کوه یخ

سردخانه گل یخ از زیرمجموعه های شرکت پامچال آسیا افتتاح شد



سردخانه گل یخ از زیر مجموعه های شرکت پامچال آسیا و در مجاورت سردخانه ی شبانه روزی کوه یخ و به منظور تکمیل خدمات قابل ارائه ی این مجموعه راه اندازی گردیده و به بهره بردای رسید .

نظر به لزوم ارائه خدمات سردخانه ای برای رنج دمایی بالای صفری و تقاضای فضا برای کالاهای بالای صفری توسط شما مشتریان عزیز ، بر آن شدیم تا سردخانه ای با ظرفیت اسمی 5000 تن در مجاورت سردخانه کوه یخ و داخل مجموعه ی پامچال آسیا احداث کنیم .

همانطور که میدانید کوه یخ و گل یخ هر دو زیر مجموعه های شرکت پامچال آسیا هستند و ساخت سردخانه گل یخ به منظور تامین فضای بالای صفری بیشتر و همچنین افزایش ظرفیت کل مجموعه است . در اصل سردخانه کوه یخ جدیدترین واحد سردخانه ای مجموعه ی پامچال آسیا می باشد

امکانات و تجهیزات سردخانه گل یخ :

این سردخانه دارای 6 سالن مجزا است که 4 سالن آن هم  اندازه می باشند و 2 سالن آن با ابعاد متفاوت تری ، و به منظور انبارش همه نوع کالای بالای صفری ای ساخته شده است .

تمام سالن های این سردخانه دارای قفسه بندی از نوع رک هستند که باعث می شود بهترین راندمان انبارش را در اختیار داشته باشد .

سیستم سرمایشی این سردخانه فریونی و به صورت موتور خانه مرکزی ( رک ) احداث گردیده است . همچنین این سردخانه با در اختیار داشتن آخرین تکنولوژی نرم افزاری و سخت افزاری در سیستم سرمایشی خود ، و با اعمال انواع کنترلها و مانیتورینگ ها درصد اشتباه و بروز حادثه را به تقریبا صفر رسانده است .

کف این سردخانه و راهرو ها اپوکسی کار شده که باعث میشود استهلاک هرگونه آمد و شد را به کمترین حد ممکن رسانده و امکان بروز حادثه های ناشی از عدم کف سازی سردخانه ای را به حداقل برساند .

عایق های این سردخانه ساندویچ پانل های پلی اورتان به ضخامت 10 سانتی متری و با دانسیته ی 42 کیلو گرم بر متر مکعب می باشند که تبادل دما با بیرون را به حداقل رسانده است .

تمام ماشین آلات لجستیکی این سردخانه از جمله ریچتراک ها و پالت تراک ها ساخت شرکت Junghenrich آلمان می باشند که علاوه بر ساده کردن کار انبارش ، تاثیر بسزایی در صحیح انبار کردن و عدم رسیدن آسیب به کالاها دارد .

این سردخانه مجهز به 4 سکوی تخلیه و بارگیری بسیار کامل که دارای داکت لولر و شلتر هستند و همچنین با درب های سکشنال مجهز شده اند ، می باشد .

همچنین لازم میدانم اشاره کنم که این سردخانه اخیرا برای نگهداری انواع دارو که از نظر بهداشتی و دما نیاز به فضایی بی نقص برای نگهداری دارند ، تاییده ای از یکی از بهترین شرکتهای اعتبار سنجی اروپا که در کشور اسپانیا مستقر است ، دریافت کرده که در فرصتی دیگر درباره جزئیات آن بیشتر بحث خواهیم کرد .

در آخر باید اشاره ای نیز به متریال استفاده شده در این سردخانه کنم که همگی مانند سردخانه کوه یخ از بهترین متریال ممکن استفاده شده تا کیفیتی که در خور شما مشتریان عزیز مجموعه ی پامچال آسیا هست را تامین کنیم .

 


    • 22 تیر 1395
    • مدیریت وب سایت

ارسال نظر


تمام نظرات


لورم ایپسوم متن ساختگی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

لورم ایپسوم متن ساختگی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

لورم ایپسوم متن ساختگی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید